Tuesday, August 24, 2010

Ce mai zice Nutzi?

Cred ca am luat-o razna cu blogurile astea. Nu ma pot abtine insa sa nu scriu si ceva despre blogul lui Nutzi (elena udrea punct ro slash blog), pe care am intrat din curiozitate. Dupa asta sper sa termin o perioada cu acest subiect.  Prima data cand am intrat am observat culoarea, mov. E ok. Dupa asta mi-a sarit in ochi motto-ul, in latina. Ciudat, mi-a facut intotdeauna impresia unei femei careia ii plac limbile vii.


Asa. Sarind peste asta, Nutzi nu are titluri de articole, ci jurnale zilnice. Sau aproape zilnice. E un fel de capitanul Picard. Sau Basescu? Ma rog. Am intrat pe primul, "Jurnal: 22 august". Wow, cate lucruri bune face femeia asta pentru tara.

"Chiar daca ministerul pe care il conduc a atras cele mai multe fonduri europene, e in continuare loc de mai bine, de mult mai bine."  Accipe quam primum, brevis est occasio lucri. Normal ca trebuie luate cat mai multe fonduri si cheltuite. Cine si cum le cheltuie, se vede prin presa.

"In urma sedintei, am stabilit o serie de măsuri care sa eficientizeze activitatea. La nivel de minister, s-a decis o reorganizare a structurilor care se ocupa de fonduri europene: mai putina birocratie, capacitatea de a lua decizii mult simplificata si o responsabilizare suplimentara a personalului care lucreaza în aceste programe." Aici nu inteleg ce mai poate fi simplificat. Pai la licitatii participa o singura firma care conteaza, apropiata de partid, si ia contractul. Ce poate fi mai simplu? Sa-i vireze lu' ala banii direct in cont fara sa se oboseasca sa faca un dosar?

"In masura in care vom atinge aceste obiective autoasumate, Romania va fructifica următorii 3 ani pe care ii are la dispozitie pentru a atrage toate fondurile europene care i-au fost alocate. Dacă irosim această sansa, aderarea la Uniunea Europeana ne poate costa mai mult decat beneficiile noastre efective. Romania poate iesi din criza cu acesti bani europeni." Nu stiu daca Romania iese din criza, dar Nutzi si restul ies sigur daca mai raman 3 ani acolo. Probabil are si informatii de sus ca mai are 3 ani la minister. Si Deus pro nobis, quis contra nos?

"Apoi, am discutat la Guvern despre prioritatile de saptamana asta. Cand am terminat, era trecut de 11 şi am decis sa aman jurnalul de ieri pentru astazi." WTF???!!!! Inteleg ca Basescu ne-a recomandat tutulor sa muncim ca el, 16 ore pe zi. Dar sa-l tina si pe ala micu' la Guvern pana la 11 seara mi se pare inuman. Poate se enerveaza Boculet intr-o zi si ne trezim cu alt dosar pe la CEDO.

Una peste alta, mi-a placut ca scrie intr-o nota foarte optimista. Daca te iei dupa blogul asta, juri ca suntem pe calea cea buna. Poate asa e, dar nu vedem noi. Deci draga Nutzi, important e ca tu esti multumita. Si vales, valeo.

No comments:

Post a Comment