Monday, August 23, 2010

Blogu' lu' Mititelu

Auzisem despre demiterea lui Ticleanu de la Craiova si despre faptul ca Mititelu a scris despre asta pe blog. Mi-am adus aminte ca si-a facut si asta blog si nu intrasem niciodata sa vad ce scrie. Pai numai lu' Copos sa-i fac trafic?

Astfel, am intrat si am ramas perplex. Nici pomeneala ca Mititelu sa duca lipsa de trafic. Are 4 articole din august care, daca e corect ce scrie acolo, au insumat peste 80 de mii de afisari. Un minim de 221 de comentarii si un maxim de 1134 per articol. M-am uitat de curiozitate si in ograda altora. Etapa asta, cel mai comentat articol din prosport, legat de Vaslui - Steaua, a strans 526 de comentarii si un pic peste 35 de mii de vizualizari. Pe prima pagina de pe tolo.ro, cel mai comentat articol abia a agonisit 175 de comentarii. Deci mai putine decat cel mai slab articol al lui Mititelu. Eu in locul lui Tolo m-as lasa de meserie.

Concluzia este una singura. Afirma tot felul de baieti (rai), ca Mititelu nu ar mai avea un ban si ca supravietuieste din echipa de fotbal. Pai daca ar face un efort si ar scrie mai mult, la cat de citit este ar putea sa faca bani din online. In iunie a scris 8 articole, 4 in iulie si 4 pana acum in luna august. Cam putin. Eu zic ca ar trebui sa ia mai in serios treaba asta cu scrisu'.

No comments:

Post a Comment