Monday, July 26, 2010

Bone 6 in 1

Am descoperit (evident tot cu adsense), un site al unor "importatori" de bone filipineze, bonefilipineze.ro. Prima data am crezut ca nu mai sunt eu la curent cu semnificatia termenului si am verificat in DEX. Nici ei nu mai sunt la curent.

Deci, aceste bone filipineze ofera urmatoarele servicii:

  • ingrijirea si supravegherea copiilor cu varste cuprinse intre 0 - 18 ani. (Este ca v-ar fi placut o bona filipineza pe la 15-16 ani?)
  • ingrijirea varstnicilor. (eu ma gandesc deja ca pe la 60 de ani sa-mi caut o bona in genul asta)
  • ingrijirea persoanelor cu probleme de sanatate. (e bine sa stii ca e o persoana in casa pregatita oricand sa-ti sara in ajutor)
  • menaj locuinte personale si spatii comerciale.
  • gradinarit. (ceva de genul asta?)
  • constructii.
Acum, exista doua explicatii. Prima ar fi ca domeniul a fost luat cand oamenii se ocupau doar de bone, dar acum si-au extins afacerea. A doua ar fi ca bonele acestea filipineze sunt intradevar multifunctionale.

Dealtfel, iata ce scrie la descriere: "Bonele filipineze pot fi considerate printre cele mai căutate şi mai iubite bone din lume." Pai daca fac toate lucrurile alea de mai sus, normal ca sunt mana cereasca la casa omului. Daca va hotarati sa incercati una va astept cu impresii.

No comments:

Post a Comment