Monday, September 6, 2010

Publicitati

Cum am descoperi tot felul de lucruri noi daca nu ar exista internetul? Astazi de pilda am invatat cateva cuvinte noi,  cel folosit foarte des pe un anumit site fiind "publicitati".

Prima data am crezut ca este vorba de un typo, dupa ce intrasem pe site-ul igaming.ro. Dupa aceea am remarcat ca se repeta obsesiv, nefiind nici pe departe insa singura aberatie. Din cate mi-am dat seama, site-ul se doreste a fi un serviciu de genul "2parale". Diferenta este ca acest site pare scris de niste copii tampiti sau tradus cu google translate dintr-un dialect african.

Iata cateva exemple:
"iGaming.ro este un sistem care da oricarui webmaster oportunitatea de a vinde publicitati in serviciul sau fara a trimite e-mailuri la potentiali clienti. In sistemul nostru veti gasi firme care sunt pe interes sincer in a cumpara publicitati."(n.a. - "pe interes" asta suna mai mult decat manelistic)
"iGaming.ro este un sistem construit pe incredere si loialitate. Vorba noastra este "sansa egala". Sunteti nervos pentru ca alti oameni vand publicitati prin conectiunile care le au, si dumneavoastra, desi aveti un serviciu mai extins si mai multa experienta, nu puteti gasi advertiser? Pe iGaming.ro conectiunile nu au nici un inteles. Toti sunt egali in sansele de a vinde publicitati!" (n.a. - baieti, fara a fi carcotas, nici cuvintele voastre nu au niciun inteles. Ce inseamna conectiuni?)
"Vrem sa ne luptam cu inselaciunea pe care o ofera in general firmele de publicitati. Ei vand publicitati asociate cu serviciile firmei lor, maresc preturile semnificativ si proprietarii publicitatilor primesc o suma insemnificativa, o mica parte din castig." (n.a. - macar primesc ceva, dupa modul in care scriu si gandesc baietii astia ma indoiesc ca scoti vreun leu daca te asociezi cu ei)
"Inacuitetea fata de regulament nu inseamna dezactivarea termenilor din regulament. Incalcarea regulilor presupune sanctiuni descrise mai jos." (n.a. - hopa, inca un cuvant nou!)
"Date despre publicitati veti primi cand va veti inregistra pe siteul nostru. Managerul nostru se va ocupa de trimiterea acestor date." (n.a. - ia uite, au un manager care pune osul la treaba!)
" iGaming.ro nu ia comisioane, cere plati pentru publicitatile vandute." (n.a. - aici ce o fi vrut sa zica poetul?)
"Principalele motto-uri din iGaming.ro sunt incredere, profesionalism, onestitate. Nu va pierdeti timpul! Alaturati-va oamenilor de succes!(n.a. - nu stiu cat succes au, dar macar sunt amuzanti)



Oricum, site-ul merita citit pagina cu pagina. Eu am fugit sa vand niste publicitati.













No comments:

Post a Comment