Tuesday, December 28, 2010

Tardive, poate...

S-a vorbit foarte mult despre omul care s-a aruncat de la balconul Parlamentului acum cateva zile. Mult si prost, dupa parerea mea.


Acel om, daca vroia pur si simplu sa se sinucida, se otravea sau isi punea o piatra de gat si se arunca intr-un lac. Acel om a vrut, totusi, sa traga un semnal de alarma. A transmis niste mesaje inainte sa se arunce, dar nimeni nu a inteles asta.

Eu consider ca nu a fost teribilism. Consider ca nu a fost prostie. Consider ca a fost gestul unui om disperat care a vrut sa le atraga si altora atentia ca aceasta tara e la pamant, in ciuda minciunilor impachetate in staniol ale domnului Boc, asistent nepasator la aceasta drama.


E trist ca am devenit atat de insensibili. E trist ca ne calcam gloriile in picioare, vezi miile de comentarii negative la diverse articole despre Hagi, de pilda. E trist ca speram sa supravietuim oricum, dar il acuzam cu nonsalanta pe un om despre care nu stim aproape nimic, care poate ca s-a saturat sa supravietuiasca si vrea doar sa traiasca.

Ai o viata si faci ce vrei cu ea. Parerea mea e ca Adrian Sobaru nu a aruncat-o pur si simplu la gunoi. A fost un semnal ca lucrurile nu sunt in regula si ca poate, daca ar fi mai multi curajosi, s-ar putea schimba ceva. Dar am senzatia ca e tardiv si ca acest popor s-a indobitocit atat de mult incat nimic nu il mai poate schimba.

No comments:

Post a Comment